Senahos Arkadaşlar 27+3 üm bugün 10 gün bacak boyu kısalığı olduğunu öğrendim.aynı zamanda suyum geldi ve geliyor hastane yatıyorum bu durumu yaşayan var mı bacak boyu kısalığı olup normal doğan bebişler?