Miros Merhaba arkadaşlar ilk gebeligimde nisan gelmesi olmadigi icin nisanmi bu bilmiyorum bu sabah kahverengi lekelenmem oldu Nişan mi oluyor bu sümüksü birsey degil
Zehraspl Miros canim benimkide geldi cok az kan lekesiydi bi doktoruna danis buyuk ihtimalle nisandir
Falimdacikmadin Miros 37 de geldi benim de. Hala daha gelmeye devam ediyor. Mukus gibi ama ilk geldiğinde rengi koyu kanlı kahverengi şeklindeydi. Şu an rengi çok daha açık. Sizinkinden emin olamadım doktorunuza bilgi verdiniz mi
Miros Falimdacikmadin ilk gebeligimde nisanimda suyumda gelmedigi icin bilmiyorum bende anlamadım aksam gidicem acile gel bakalim dedi doktorum
Miros Zehraspl kan lekesi yoktu ama bir kere geldi sonra bir kere daha geldi kahverengi leke aksam gidicem acile