Sibel4248 Arkadaslar ben venatura d3 k2 kullanıyordum. Bitti yeni alacağım fakat sizlerin kullandığı doktorunuzun önerdiği hangi markalar var önerebilir misiniz?
Sibel4248 Nihan_35 tamam canım bugün bitti daha randevume 2 hafta var. Alacağım. Dedim sizlerden de fikir alayim.
Sibel4248 Blge1 7damla canim. Kilonun 10da biri kadar dedi doktor. 75 kiloyum bazen 7 bazen 8 yapıyorum ama genel olarak 7 damla
Blge1 Sibel4248 hımm anladım canım bana günde üç damla dedilerde internettede günde bir damla yazıyordu fazlamı kullanıyprum acaba diye tereddüt ettim