Kuzusu bence hemen erken gitmeyin kalp atışı için bende 4.hafta keseyi gördüm bazıları demişti ben 6.hafta gittim kalp atışını duymadım doktor şöyle böyle boş gebelik dedi diye korkutmustu hiç kendimi strese sokmak istemedim kafam rahat etsin diye 8.hafta gittim hem bebegimi gördüm hemde kalp atışını dinledim