Mehtapkz ikinci çocuk için 1 temmuzda korunmayı bıraktık. 8 temmuzda adet oldum, 13 temmuzda gebelik düşündüğüm için kontrol amaçlı doktora gittim. 8 ay içinde hamile kalırsın dedi. Folik asit ve hamileliği kolaylaştırıcı bir fitil verdi. 14 veya 15 temmuzda cinsel birlikteliğimiz başladı, her gün bir defa oldu. 6 Ağustosta adet olmam gereken günde test yaptım pozitifti. Folik asiti kullandım ama fitili kullanmadım açıkçası.