Semanurozgan karnım sertleşince birden ateş basması ve terleme oluyor bende de iki haftadır daha önce olmuyordu sertleşince , sertleşince ağrısı da arttı bazen idrarımı kaçıracak gibi hissediyorum . Başka da bi belirti ağrı sızı yok . İnşallah doğru yolu doğru şekilde bulur zamanı gelince