salihaa56 Daha 3 aylık hamileyim ve midem çok bulanıyor o yüzden meyveli soda içiyorum sürekli içiyorum acaba bir zararı var mıdır
Emineekyl salihaa56 kola ve meyveli gazlı içecekler yasak doktor bana içme demişti bende hep sade içiyorum kola yerine ayran ve meyve suyu tercih ediyorum hem mideye daha iyi geliyor bunlar asitli içecekler yakıyor mideyi
Deletedmom623737 salihaa56 Sade içsen daha saglıklı canım ben her gün bi tsne sade içiyorum hiç sevmezdim içine nar çilek böyle meyveler koyup tatlandırdım alıştım tadına
Blossom salihaa56 Meyveli olan içinde meyve değil de kimyasal içerikle hazırlanmış meyve tozu içeriyor. O yüzden içebiliyorsanız maden suyuna limon sıkıp içseniz daha iyi olur.
ipekveatlas doktorlar sade olanını öneriyor ama ben bi zararı olcağını sanmıyorum 1 taneden fazla icme sen yine de
Biyiklikedi Bende çok içiyorum. Sade soda hiç içemiyorum. Meyveli soda midemi rahatlatıyor sanki öyle hissediyorum.