Merhaba güzel annelerimm 😘 kayseride bi doktora gidiyorum isim vermicem muane ücreti 400 tl fakat cihazdan memnun degilim bebegimi net göremiyorum bu da beni huzursuz ediyor ayin sonunda detayli ulturason icin randevum var ama benim icime sinmiyo gidesim yok 😔 kayseride bildiginiz guzel cihazli bi doktor iyi bi doktor varmi eger varsa ornek resim atabilir misiniz ( bide muane ucreti yazarmisiniz )