Zehragniken Kızlar bebeğimin kalp atisini duydum sağlık ocağından gebelik kaydı oluşturcam randevu almam gerekiyor mu. Saat kaça kadar gitmem lazım
Watashiva3454 Zehragniken yoo direk aile hekiminşn yanında hemşire var onlar ilgileniyor . Yani bizimki öyle . Gittim bildirdim. Not alıyor . Aylık turin kn idrar vs için çağırıyolsr.