https://imgyukle.com/i/oNCTtS
https://imgyukle.com/i/oNCIiG
https://imgyukle.com/i/oNCaRb
Kızlar beyaz testler 4-5 saat arayla,mavi test ise onların hemen ertesi günü yaptım.ilk testte gözle görünür renk var fotoğrafta görünmüyor,4-5 saat bekleyip bi daha yaptım bu sefer 2.fotoda olduğu gibi ilk beyaz çıkıp 1-2 saat sonra kıl kadar ince pembe renk göründü mavi testtede durum aynı oldu acaba kuruma çizgisi mi dedim maviye su damlattım çookkk silik pembe yine görünüyordu kurudu böyle oldu.20 aylık kızım var doğum kontrol hapına başlamıştım ilk ay korunmak gerekiyormuş ama doktorum hiçbir şekilde bir şey demediği için dikkat etmedik sonradan öğrendim, yumurtlamamın olduğu gün birşeyler olduğunu tahmin ettim ve 5 gün sonra yaptım bu testleri.Kızımda da aynı şekilde öğrenmiştim reglime 2 hafta vardı beta 14le öğrenmiştim,ama bunda kuruma çizgisi olabilir mi acaba diyorum,belirtiler yaşıyorum ani kasık batma gibi ama yoktur ya diyorum