Beriliko Esimden dogum hediyesi aldirmak hic aklimdan gecmemisti😄 kayinvalidem mutfaga ıvır zıvır aldı, ve doğacak oğluşuma kunye yaptırdı sagolsun😍. Kendi annem altın kolye yaptırmış, üstünde eşimin, doğcak oğlumun ve benim ismimi yazdırmış😍
Eşime şuan sordum, bana bişeyler almayı düşünüyomusun diye, hele o gün gelsin bakarız dedi. Bende dedm ozaman güzel bir kapsüllü kahvemakinasi al dediim🤩 o da istege istege bunumu istedin dedi🤣 herhalde altin falan istememi bekliyodu😁
Napym dedim, bebek geceleri uyutmayınca ilaçım olur kahve makinasi dedm, haksiz da degilim😁