Yarın 20. Haftaya giriyoruz. Düşük tehlikem vardı doktorum yasakladı bi daha da sormadım aklıma gelmedi. Hamile kalmadan önce ay nolcak boyayla falan diyodum ama kendi bebeğin olunca öyle olmuyomuş insan riske edemiyo 🤭 siz boyadınız mı ben boyamak istiyorum açıkcası ya çok kötü oldular artık 😄 yada boyamak yerine cila mı yapsam diye düşünüyorum sonuçta boyayı suyla açıyorsun saçın ıslak oluyo falan aklıma gelmiyo değil ona bile razıyım napsam bilemedimmmm