Ksksksk7372 Hanimlar dün akşam evde bayıldım saat 11 filandı acile gitmedim sabah gidim diye saglık ocağına gittim tansiyonum 13 çıktı dünde pek fazla biley yememiştim Ebe belki gebelik zehirlenmesi şüphesiyle baktı bebeğin kalp atışını dinledi normal güzel dedi ve her gün gel tansiyonuna bakalım dedi sonra doktorun yanına uğradım tansiyonun düşmüştür dedi ve başım agrım var kilo alışım normal 16 haftalık gebeyim lütfen yardımcı olurmusunuz korkuyorum bebeğime bana. Bişey olursa diye
prensesannesiiiiii Ksksksk7372 canım benim tansiyonum 14 15 çıkıyor çok fazla ödemeim var ama gebelik zehirlenmesi yoktu inşallah senedede yoktur bu arada 37+2yiz
Suzanne Ksksksk7372 idrar tahlili yapıldı mı kuzum idrarda protein olup olmamasına göre anlaşılıyor gebelik zehirlenmesi
EdizEliz Ksksksk7372 canım sağlık ocağındansa kendi kadın doğum doktorun yok mu ona bi görün ayrıntılı muayene eder. Birşey yoktur Allahın izniyle
Esra4258 Ksksksk7372 canım tansiyon takibi yaptır. Korkma Allah’ın izniyle herşey normal giderse birşey olmaz. Beslenmene dikkat et ama o haftalar çok önemli sık sık birşeyler atıştır, istirahat et, ani hareket yapma, bı de özellikle bol su iç.
Ksksksk7372 prensesannesiiiiii inşallah canım ödemde yok Allah’ım bu haftalara hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin 😔
prensesannesiiiiii Ksksksk7372 amin amin kuzum inşallah bizde çok endişelendik ama şükür bişey çıkamadı haftaya bugün alcaz yavrumuz kucağımıza inşallah 🤲
Ksksksk7372 Suzanne yok canım yapmadı anlatırken dedi ama haftaya randevum var kendi doktorum yapar büyük ihtimalle
Ksksksk7372 EdizEliz randevum haftaya pazartesı canım devlet olunaca sürekli randevu bulunmuyor randevusuz bakmıyorlar gittimde tahlil falan ister ☺️
Ksksksk7372 Esra4258 teşekkürler canım elimden geldi kadar dikkat etmeye çalışıyorum dün pek bişey yiyemediydim belki ondandır dahada dikkat etmeye çalışıcam bundan sonra artık
annesinin_beybisi Ksksksk7372 13 tansiyon yüksek sayilmaz zaten normali 12 ama neden bayıldın onu anlamadım
Ksksksk7372 annesinin_beybisi ebe 13 yüksek dedi bayılmada tansiyonun düşmüştür falan dedi sonra yorulduysan bişryler yemediysen ondan olmuştur dedi dünde çok fazla bişey yememiştim bu şikayetlerimi söyleyince gebelik zehirlenmesinden şüphelendi tansiyon takibi yapalım dedi