asli3 beyin kisti idi sanırım benim bebeğimde de tek taraflı çıktı dr bu korkulacak birşey degil genellikle 1 aya kadar geçmiş olur kendiliğinden endişe edecek birşey yok dedi. Ama başka sorun yoksa. Başka sorun olsa ek olarak kromozomsal bozukluklar söz konusu olailirdi demişti.bir daha baktirMadik