Burcumm Ben 10 haftalik hamileyim kizimdada çok bulantim oluyodu hep istifra ediyordum şimdide çok bulantim var ama prilam kullanıyorum sadece oguruyorum ve midem bulanıyor istifra yok prilam kullananlar sizindemj böyle acaba
Senayyalcin Burcumm Bende öyleydim aşırı bulantım olurdu ama asla kusamazdım şükür ki prilam var yoksa napardım bilmiyorum 9 ay kullandım 😀
mucizem42 Burcumm bende de aynı bazen kusuyorum ama genelde bulantı geçer diye bekliyorum 11 haftaligix biz🙏
Nebyaa Burcumm evet prilamsiz bir gün asla geçmezdi. Çok güzel bi ilaç ama benim bulantilarim bitti çok şükür 14. Haftada darısı da sana inşallah
Merveonay Burcumm bazen çıkarıyorum bazen sadece bulantı 17 haftamdayım akşam 2 sabah 1 alıyorum ve hala midem ara ara bulanır çok zor 🤔
Burcumm mucizem42 Rabbım kucağımıza almayı nasip etsin insallah benim ilk gebeligimde 14 haftada geçmişti tamamen
Ozdes 9 haftalık gebeyim. Mide bulantılarım benimde çok fazla. Sabahları öğürme isteği oluyor. Prilam çok rahatlatıyor. Gün içerisinde bulantımın durumuna göre kullanıyorum.
Burcumm Ozdes bende gece 2 tane içiyorum gündüzleri bazen çok şiddetleniyo bulanti bazende normal oluyo
Guncem Nebyaa merhaba bir sey sormak istiyorum. Prilam kullanirken bulantilarinizin bittigini nasil farkettiniz acaba? Ilaci duzenli kullaniyormuydunuz, aniden mi kesildi bulanti? Ben de prilamla ayakta duran biri olarak ilaci birakmayi 4 gözle bekliyorum.
Burcumm Merveonay ya hala geçmedimi inşallah geçer en yakın zamanda canım bende fobi gerçekten çok zoe
Merveonay Burcumm ilk hamileliğimde asla bir sıkıntı yaşamadım ama bu beni mahvetti çıkarmayım diye dayanmaya çalışıyorum o zamanda dünya dönmüş gibi oluyor tepemde valla çok zor Allah yardımcımız olsun işte her gebelik farklı 🤷🏻♀️
Nebyaa Guncem 12 13 haftaya kadar prilam kullansam dahi gün içinde kısa kısa hafif mide bulantısı oluyodu 14. Hafta içinde hiç olmadi gün içinde bulantilar. Direkt bıraktım bende ve baktım hersey yolunda ondan sonra da kullanmadım bir kutu prilam kaldı hatta
Guncem Nebyaa son sorum kusura bakma tutuyorum biraz sizi😸 o gaftalara kadar gece 2 doz seklinde mi aldiniz? Keserken birden mi biraktiniz bire mi düşürdünüz?
Nebyaa Guncem estağfurullah canim tabi sorabilirsin ☺ dışarıya çıkacağım zamanlar gece 2 tane alıyorum evde olacağım günler 1 tane alıyodum evet birden bire bıraktım 🥰