Fadiiik Kizlar gebelik testi pozitif cikti ben Cok korkuyorum o yuzden kan tahlili yaptirmiyorum hayal kirikligi yasamamak icin adetim gecikeli 2 gün oldu
Abica_Elis Fadiiik korkma canim korkunun ecele faydası yok diye deyim var birde hayirlı olsun resmini atarmisin bakalım teste
funnymummy Fadiiik kimyasal gebelikte kanama oluyormuş heralde kötü düşünme canım neden normal bir gebelik olmasın tahlilini yaptır kan artışının baktırırsın vitaminlerini kullanırsın