deletedmom87894 ya kolda kullanmak çok zor.olr bebeği kucağınıza alamazsınız hemsireyim de bende hep el ve bilek yandan açarım doğum yapacaklara. İnanın bir ebe ya da hemşire için koldan açmak daha kolay 🤭 kullanışlı olmuyor kol sürekli ya bozuluyor ya tıkanıyor yeniden açmak gerekiyor