Kızlar 37+5 im. Devlette doğum yapacağım ancak detaylı takibim yok randevu sıkıntısından dolayı. Her acile gittiğimde bebeğimin kalp atışında problem çıkıyordu kendi aralarında "napicaz, bebek taşikardi vs vs. konusmalar yaptiklarini duyuyordum sorduğumda bana biseyin yok diyip yolluyorlardi her seferinde. Şiddetli asla geçmeyen enfeksiyonum var hamileliğimin başlarından beri. Bebeğimin kalp atışı genelde 190 195 civarlarında. 200 ün üzerine cikip bir anda 145 e kadar düştüğü de oluyor. 5 6 kez gittim acile nst ye bağladılar ve nst kağıdımi da istediğim halde vermediler hiçbir defasında. Bana da hiçbir bilgi vermiyorlar sorduğum halde. En son 1 buçuk hafta önce falan gittim başka bir doktora bebeğimin kilosu 3 kilo 30 gramdı. Boyu da 49 cm di. Devlet hastanesinde kendi isteğimle sezeryan yapmıyorlar ama suni sancı istesem onu da mı yapmazlar. Çok endişeleniyorum hem bebegim hem kendim için çünkü artık dayanacak gücüm kalmadı dizlerim boşalıyor gözlerim bulanıyor beynimde bir basınç var. Doktor benimde nabzımin surekli yüksek olduğunu söyledi. Buna rağmen bişey yok diyip yolluyorlar. Kısaca devlet hastanesinde kendi isteğimle suni sancı alabilir miyim ( 37+5 )