ozlemkzl3 Benim doktorumda söylemedi iyiki de söylemedi, 12. Haftamda gitmiştim, daha önce kadın doğumda staj yaptığım için ultrasondan anlıyorum bacak arası dümdüzdü ama kordon girmişti bacak arasına, Eşim sordu cinsiyetini söyleyin diye erken vs demişti. O zaman kız gibiydi yani ama ben hep erkek hissettim. 17. Haftamda da erkek olduğu tescillendi, yani organları bazen geç oluşabiliyor. Bazen kızdaki çıkıntı da erkek mi acaba tereddütüne düşürüyor, söylemediyse bir bildiği vardır merak etmeyin