Betulmtn merhabalar. Tabi bazı annelerde geç döllenme oluyor. Tanıdığımın başına geldi. Umut bitmişken öğrendiki hamile. Suan bu dönem sizin için cok onemli sakın kendinizi üzüp stres yapmayın. Normal adet doneminiz gecti mi. Gectikten sonra kan testi verin. Belki eczaneden aldığınız testlerde çıkmıyordur l. İnsallah saglikli bi sekilde bebeginizi kucağınıza alirsiniz🥰🥰🥰