TospikAnne teşekkürler, genelde böyle bir insan değilimdir ama bu içimden çıkan insanevladına ben de şaşıyorum. Şımarık bir insan değildim, planlı kontrollü ve bilinçli sanırdım kendimi, ta ki geçen sene Doğum sandalyesinde rüya kızımı kaybedene kadar. Yeni bir umut olan bu evladımı beklerken Ben de bunları yaşamak istemezdim inanın. bazen sabır da zor oluyormuş. Bu tedirginlik hiç iyi gelmedi bana.