eslemsi aslında normalden korkuyordum ama bir yandan da istiyordum. Ama benim rahim şeklim kalp şeklindeymiş ilk ultrasyonda riskleri söylemişti doktorum düşük riski erken doğum ve yeri dar olcağından dolayı dönemeyip sezaryan riski var diye ama şuan dönmüş ama kafası büyük olunca sezaryan olucak sanırım olsun sağlıklı olsun da normal sezeyanın hiç önemi kalmıyor 🤲🏻😇