Kızlar Mayıs ayında doğumun olucak inşallah, ama ne koycam yada siz kaç aylık aldınız 0-3 mü 0-6 mı alayım yenidoğan da alıcam ama ağırlıklı olarak daha uzun girebilmesi için hangi aylık alayım? Ve kısa kollumu tercih ettiniz , İstanbul da yaşıyorum buatada çokta sopuk olmuyor mayısta