Hayallerim95 bende gerek olmaz diye almadım. Dogum yaptığım gün gece eşim almak zorunda kaldi hemde 2 tane. Mochi var hem uygun hemde is görüyor bence ql bulunsun. Sezeryan oldum Süt gelmedi baya zorlandim. Şimdi halen kullaniyorum bebek uyudugunda gogusler sisiyor agriyor sagiyorum rahatlatiyor. Sütü saklıyorum ben markete falan gidince annem veriyor bebege. Calistigim icin ileri de de lazim olacaginj dusunuyorum. Sagip birakmak zorundayim çünkü. Tek sıkıntı bende Süt az. 1 kerede ictigi Sütü 4 5 defada sagiyorum resmen. 1 saati buluyor süresi de.