Elifveoglu bende çok korkuyordum spinalden ama diğdrindede ağrılı uyanmaktan korktum. Spinali tercih ettim, geçen hafta bugün oldu doğumum.anesteziden sonra birşey hissetmen mümkün değil ama sarsıntıları sallamaları falan hissediyorsun tabi,ben ilk önce bayılacak gibi oldum gözüm karardı tansiyonum düştü o sırada hemen müdahale ediyorlar zaten korkma miden felan bulanırsa, üstteki lambaya yansıyordu ameliyatımı izlemiştim ben😅 10 dk sonra bebişim kucağımdaydı. Sonra dikiş biraz uzun sürdü o sırada sıkıldım.uykum geldi uyudum sonlara doğru😅 spinalin yan etkisine gelirsek 6 gün baş boyun ağrısı allahım yok böyle bir ağrı allah dülmenımın başına vermesin ne bebekle ilgilenebildim ne sevincimi yaşayabildim sürekli acillerdeydim hiçbir ağrı kesici fayda etmiyordu hiç geçmiycek sandım ama geçiyormuş dünyalar benm oldu.biraz uzun oldu kusura bakma merak ettiklerin varsa sorabilrsin🤗