zumradmr_11 Nursemablk tabii ki epey uçuk fiyatlar ben doktor kontrolunde ilerledigim icin yaptirdim yoksa yaptrmazdim sanirim 😊
Gozi zumradmr_11 Aynı tahlilleri yaptırmadım ben hamile kalmadan önce hormon fln bakıyorlar hamile kalınca hormon bakmadılar ama diğer bütün tahlilleri verdim toxoplazma rubella vitaminler şeker vs çok kapsamlı kan tahlili verdim
zumradmr_11 Gebelik tansiyonum oldugu icin detayli tarama yapiyor doktorum da bana hemem hemen aynidir yapilan tahliller diger hamilelerle sanirim sizinki dahada cok tutmus ama hastaneden hastaneye degisiyor tabi
mutlufatos19 Nursemablk evet çok pahalı valla gene benim yaşadığım şehirde detaylı felan ucuzdu ama başka şehirlerde 400 500 den başlıyo
Nuraykk Nursemablk pendikte bir hastanede 1 bin tl ye yakın fiyat verdiler . Doktorum bana aynı testleri sağlık ocağında yapıyor dedi. Bende sağlık ocağında yaparak özele getirdim.
Nuraykk Nursemablk sağlık ocağı yapıyor canım. Ama şu kadar söliyim 3 tane testi sağlık ocağı yapmadı, özele gittim sadece 3 testte 420 tl verdim