mintirik yok hayır ben 18.haftamda gidebildim anca maksat 1 kaç kere muayene olmak gebe izleme nabız tansiyon ölçtürmek.Ek hastalığınız varsa muhakkak gidin o zaman.Bir de gebelikle birlikte oluşabilecek hastalıklar var Allah korusun bi tanıdığımın gebelik tansiyonu çıktı mesela hiçbir özel hastane kabul etmedi onu mecbur devlette doğurdu çok şükür bi şey olmadı.İnşallah sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza biz de😇