Yagmurdgdgn13 36+3 olduk. Bu gün sezaryen için gün almaya gidiyoruz. Çok heyecanlıyım.günü belli olan arkadaşlar var mı 👩🏼🍼
Yagmur34 Yagmurdgdgn13 hayırlı olsun şimdiden bizimde carsamba günü belli olacak sanırım catı muanesi yapacak doğumu konuşalım dedi 🙄😊
Feyzaveannesi Yagmurdgdgn13 Bende iki gün sonra doktora gidecem 30 haftalık olcam. Sezryanı konuşacam. Benim ki zorunlu Sezeryan çünkü
Yagmurdgdgn13 Yagmur34 teşekkür ederim. Hakkınızda hayırlısı. Sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🙏
Yagmurdgdgn13 Sakinem212 teşekkür ederim. Rabbim kolay doğum nasip etsin. Sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah 🙏