Doğuma stressiz girmeye çalış. Ben çok stres olduğum icin operasyon boyunca kustum. Ne zamanki bebeğimi gördüm her şeyi tam o zaman rahatladım. Ameliyat sonrasında kaşıntı sardı beni alerji ilacı verdiler o da geçti. Sonrasında 5-6 gün kadar belden aşagım şişti. Ayaklarım falan ödem topladı bir gün bi uyandım pof diye sönmüş:) ameliyat anında Acı sızı falan hissetmedim. Sonrasında tabi ki dikişlerimin sızladıgı oldu agrı kesici yaptılar. Çok fazla eğilip kalktığım icin ilerleyen günlerde dikiş yerimde morarma oldu doktorum krem verdi iki sürünce geçti o morlukta. Su an belli belirsiz ip gibi bi iz var. Yine olsa yine sezaryen olurum o derece.