anneyimmm42 33+4′den selamlar. İlk aylar hep kanama olur mu, iğneler ve ilaçlarla geçmişti. 12.haftaya girip ne zaman iğneler kesildi o zaman da erken doğum olur mu vs tedirginliklerim başlamıştı. 25′den beri rahatım henüz. Bu seferde hareket etmez ise belli bir süre dürtüyorum 😬
İlk transfer de 7+4 de 10 gün kanama sonrası kaybetmiştim kalp atışı durduğu için sanırım onun psikolojisi