Vajinal ultrasonun bebeğe hiçbir zararı yoktur. Herkes kulaktan dolma şeylerle konuşup duruyor. 4+1 de ilk kontrolüme gitmiştim doktor çok erken olduğu için hiç normal ultrasonla bakmadan vajinal ultasonla kontrol etti ve keseyi gördük. Eğer doktordan güven alamadıysanız baştan hemen değiştirin doktor çok önemli çünkü.