Gizmo90 Kızlar elinde oksapar 4000 olan var mı piyasa da yokmuş Mart ayına kadar da gelmeyecekmiş elimde 1 iğne kaldı Mart’ta doğumum var çok endişeliyim 😢
Halide_70 Ben de güç bela tek kutu buldum. Artık bulunmuyor galiba. Doktoruma muadil kullanabilir miyim diye soracağım mecburen. 🙄🙄
Gizmo90 Halide_70 ilaç ilk defa bulamadım 7 aydır kullanıyorum hemen hemen 😢 eltim eczacı sağ olsun o da söylemedi ya da elinde saklamamış şimdi arayınca aaa istanbulda da mı yok dedi marta kadar gelmeyecek olması çok üzdü ucuna kadar gelip iğne bulamamak 😢
Shn16 Gizmo90 kargo karşılıgında gönderebilirim. Bursada ysıyorum ben yakınlardaysanz gelip albililirsinzde
ecemnas88 Aa gerçekten mi doktorum 8 kutunun hepsini yazıp vermişti doğuma kadar kullanacağım eczacımın elinde ilk gittiğimde 1 kutu vardı gelince haber vereceğim diyip 1 hafta sonra gelmişti
Gizmo90 ecemnas88 kuru düşükten sabitlemiş sağlık bakanlığı 4 lira bir şey dedi eczacı , firmada zam yapmak istiyormuş bişeyler bişeyler işte
burakveannesi Gizmo90 ben daha 1 hafta önce 9 kutu aldım hatta öyle herhangi bir eczaneye girip aldım vardı ellerinde ankara dayım
nurrrr_42 burakveannesi hangi eczaneden aldınız ve ücretlimi raporum olduğu halde önceden ücretsiz alıyordum şuan ücretli almaya başladım ve oksapar bulamıyorum enoxa gectm