Ustaoglu Merhaba hanımlar 16. Hafta da ki doktor kontrolüm de 2 Li test sonucum temiz çıktı fakat bebeğim karnımda toplanmış durumda duruyordu. Doktor da 3lü test istedi. Bebek karnında kıvrık duruyor dedi. Endişeliyim bu durumu yaşayan var mi ?
Zehra9616 Ustaoglu her bebek toplanir neden boyle bisi soylemiski doktorun yani cok mu sıkı duruyodu?
Ozlem2206 Ustaoglu aslında toplanma olayı çok normal herkesde olur ama haftanız için biraz erken başlamış ondan dolayı istemiştir