Merhaba arkadaşlar yeni 36 hafta oldum dün kahve lekelenmem oldu ufacık bana direkt açıklık için eliyle muayene yapıldı o an ağrım olmadı ama kanamam oldu doktor kendi doktorum değildi acile gittiğim için bakıp normal olduğunu söyledi şuan kahve leke tarzında geliyor hala böyle ağrım acımamda var normal mi bu kadar devam etmesi bir de bu durum doğumu tetikliyor mu bilginiz var mı