Barlas_mom Suzan-mustafa55 Sağlıklı olsun da tombik zayıf farketmez biraz da genetik oluyor bebişler de böyle şeyler ☺️🙏🏼
Nuurylmz Suzan-mustafa55 yogun bakimda oldugu icin bebek pramature ne iyi ne kotu derler ne olcagi belli olmadigi icin. Bende pramature dogum yaptim 31+4 de simdi 1 haftadir kuvezde kötü bi durum olsa söylerler 🙏