Tuba0701m Kızlar merhaba :( yine ve yine ben benim. Adetım geçeli 5 gün oldu testım negatıf. sizce söktürücü kullanmalımıyım 😔
ipekveatlas Tuba0701m 6 sanmıştım canım öyle olsaydı yükselme olabilir diye tekrar ver demistim ama 0,6ysa gerek yok
Tuba0701m ipekveatlas hayır. Baş dönmem. Ve. Sürekli. Bır. Halsızlık. Var üstümde. Onun için beklemiştim😔