busracemre2710 merhabalar . Öncelikle kolaylıkl atlatırsınız inşallah. Ben de 38+5 de bugün muayeneye gittim. Çatı muayenesinden sonra kaslarımın çok sıkı olduğu söylendi . Çok zorlanırsın sen de bebek de dedi. Sezeryana alalım dedi. Ama annem cuma günü gelecek . Ben de beklemek istedim annemi . Sizin neden zorunlu sezeryan oldu acaba ?