Pamusekerannesi Kızlar 10,15 güne doğumum var ama hastane çıkışı olarak bebeğe ne koymaliyim uzun kol mu kısa kol mu? Çorap veya eldiven gerekli mı ?
NekwaSultan Pamusekerannesi Ben 13 gün oldu doğum yapalı uzun kol.zaten koy da bebis ilk.etapta kendini ısıtamıyor hatta ben kadife bir takim bile koymustum. Istanbulda yaşıyorum
zeynopd Bebiş kendini ısıtamaz diye düşünüyorum ben. Zıbın uZun kollu oluyo zaten. Yarım kollu cıtcıt body. Üzerine de uzun kollu pijama giydiricem ben. Alttan da corabını giydirip pijamasını giydiriricem.
Pamusekerannesi Adana cok sicak ama cok terlemez mi oyle kat kat giyince ? Bende ince bi yarim kol cit cit bady ve bi tane uzun kol zıbın koycaktim zaten ince bi muslin battaniyesi de var
Kenanizm18 Pamusekerannesi yanınızda yinede ikisinden bulundurun siz ama zaten ilk ic dış zıbın giydircekler (kimi deli gömlegi diyor ☺️) onu unutmayın. Büyük ihtimal onun üstünede ya tulum yada ikili takım giydirirler
Burcu59 İlk gun atlet citcitli body ustune tulum giydirdik.2. gün sıcaktan tek bodyle durdu hastanede. Geldik geleli kisa kol tulumlar giyiyoruz sadece. 1 haftalik suan bebisim