Bana da 12. Haftamda ikili teste enae kalınlıgı 3mm dedi sınırda amniyo sıvı yada fetal dna yaptırman gerek dedi
Mecbur 5 milyar bulup yaptırdım Allah a çok şükür binlerce şükür temiz geldi
Bu hafta doktora gittigimde doktor kan sonucuna baktı gayet iyi cıkmıs sonuclar bir sorun görünmüyoe dedi
Ama bu haftaya kadar 1 snem geçti gibi çünkü her anne dünyaya saglıklı bir bebek evlat getirmek ister
Tek istegimiz saglıgı iyi olsun yeter
Benden size tavsiye fetal dna yaptırın