Merhabalar kızlar benzer bir olay yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi iki gün önce vajinamda aşırı baskı ve bel ağrısıyla acile gittim sancim çıkmadı ama 1 cm açılma var ve bebek aşağıya bayağı inmiş denildi iki gün yatış verdi bu süreçte ciğer geliştirici ve Protestan fitil ilaç kullandım. İki hafta kadar evde düzenli yatacaksın dedi 35den sonra doğarsa da sorun olmaz dedi ilaçlarıma devam edecegim , sizce ne kadar bekler bebeğim 35e kadar dayanır mı