Gnz metpamıdı hamıleler ıcmıyor dıye bılıyorum kı su durumda doktorunuzun tavsıye etmedıgı hıc bırsey kullanmayın lütfen, zararı buyuk oluyor saglık ocagına gıdebılırsınız ( ay gıtmıssınız ve metpamıd vermıs hamıle oldugunuzu bılıyor mu acaba cok merak ettım ıcındekı prospektüs nu okuyun zararı var mı dıye ıstersenız) bıze prilam dr yazmıslardır 20. Haftama kadar kullandık zararı yok dıye ama bu her anne ve bebege göre degısır