Selam güzel anneler 35+3 günlük gebeyim 10 gün önce omicron varyantı covid geçirdim covidim 3. Günü kaşıntı ile karşılaştım ama böyle bir kaşıntı olamaz resmen derimi yüzüyorum her yerim mosmor kendi doktoruma sorduk önce gebelik kolestazından şüphelendi test yaptı temiz çıktı herhangi bir ilaç kullanmadm ki alerji olsun sonuç olarak omicron varyantındaki kaşıntı deniliyor bugün 11. Gün negatifim ama hala kaşınıyorum gündüzleri az ama geceleri asla uyuyamıyorum kaşıntıdan kaşıdığm yerler mosmor etim çürümüş gibi artık psikolojim bozuldu 10 gündür adam akıllı toplasan 5 saat uyumamışmdır böyle bir durumda olan var mı varsa çözü mü neyde buldunuz herhangi bir krem veya ilaç vermedi doktor gebe olduğum için Lütfen yaşayan ve durumu atlatan anneler yardım edin perişan haldeyim