Kızlar 13 Ocak Perşembe gününe sezeryan için gün aldım, ilk gebeliğim ve isteğe bağlı sezeryan oluyorum. Bugün doktor çatı muayenesi yapmaya çalıştı ama canım okadar yandiki çığlık atıp devamını getiremeyecegimi söyledim. Zaten sezeryan istiyordum bugünde tekrardan doğru karar verdigimi anladım. Önerilerinizi alayiiimm sezeryan öncesi ve sonrası için :)