Merhaba benim de benzer haftalarda aynı sıkıntım oldu. Şu an 21.haftamızdayız. Çok şükür bebeğimin hareketlerini,hatta bazen tekmesini de hissediyorum🥰 hiç endişelenmeyin,aksine siz mutlu huzurlu olun ki bebişiniz de bunu hissetsin. Benim de kanamam olduğumda doktor moralinizi yüksek tutun,bi şey olacakmış gibi düşünmeyin demişti. Çünkü her şeyi hissediyormuş yavrularımız