Esra-dnmz Annişler bebek deterjanı ve yumuşatıcı olarak ne kullanıyorsunuz çok çok güzel kokusu olsun istiyorum 😍❤️
Cansuada24 Esra-dnmz ben unibaby aldım suan sadece saf kokulusunu yeni dogan olucagı icin koku belki alarji yapar dedim
Yesim619 Esra-dnmz duru granül Matik kullandım yumuşatıcı hiç kullanmadım iki sene aradan sonra bingonun bebekler için olan toz deterjan ini kullanıyorum zaten bütün deterjan larda kokulu.ekstra yumuşatıcı ya gerek duymuyorum
Dmteyll Dün uni baby sıvı deterjan ve yumusaticisiyla yikadim oğluşumun kiyafetlerini evimiz mis koktu resmen 🥰
10Asli-han10 Roxy toz deterjan ve dalin yumuşatıcı kızımda bunları kullandım oğlumdada kullanıcam inşallah 💙
Yesim619 Esra-dnmz her bebeğe yumuşatıcı yaramaz içinde hep zararlı bileşenler var bence toz deterjan kullanın bebeklere Özel olandan bnde yumos kullanmıyorum oğlum 2,5 yaşında oldu nerdeyse alerji yapabilir yumos çünkü ciltleri hassas