minikpandammmm kızlarr bugun 18+3 olduk ama hala tam olarak hissetmiyorum. bir kç hafta önce kıpırtı gibi seyler hissettm gibi ama bebek miydi bilmiyorum.. ilk gebeliğim ne zaman hissederim tam olarak :( neden hissetmiyorum ki bn :( sola yatıp sessizce dinliyorum yok.
Maviyisevenkadin minikpandammmm Düzenli olarak her gün 24.haftadan sonra hissetmeye başladım. Öncesinde 20 haftalıkken kıpırtı ve hafif hareketlerdi. Çok nadir hissediyordum. Şu an 31.haftaya girdik. 3 haftadır sürekli hareket ediyor. 🤣
Adileeselvi minikpandammmm İlk gebeliğim de 20. Haftada hissettim ikinci de 15. Haftalarda Ufa ufak hissetmiştim
Melisss_c minikpandammmm ben ilk gaz mı bebek mi anlamadığım için sanırım 20.haftalarda başlamıştı 🙈 suan 23.olduk gayet net hissediyorum 🥰
Meydeyyy Ben ilk gebeliğimi çok erken hissetmiştim ama bu ikinci gebeliğim 17 .haftadaym daha yeni yeni hissetmeye başladım oda çok nadir 😢
Gml34 Bende o haftada hiç hissetmedim en ilk 19.haftada böyle titrer gibi hissetmistim ve kalp atışı şeklinde çok hafif..Daha belirgin olanlar 20.hafta sonrası başladı…Benimde ilk gebeliğim..Bence endişe etmeyin normal yaşadığınız..
Cks minikpandammmm hiç endişelenmeyin. Ben ilk 18de hissettim sürtünme gibi ama çok sık değildi. Şimdi 21+1iz daha belirgin hissediyorum
Hatice_551 Kişinin kilosuna, hareketlilik durumuna, yediği şeye göre bile değişebiliyor diye biliyorum. Benim de şuan ilk bebeğim ve ben daha 13 haftalıkken ufak hareketlerini 16 haftalıkken de bariz tekmelerini hissetmeye başlamıştım
Turaninci minikpandammmm bizde bugün 19+2 olduk 18 haftada seyirme gibi hiseediyordum çok nadir ama son 3 gündür çok net hissediyorum hele özelikle sabahları ama her bebek het hamilelik farklıdır merak etmeyin yakında hissederseniz ☺️
Tazeanne0134 minikpandammmm canım daha çok normal 21.haftaya kadar zamanı var bende 20+1 haftalık hamileyim ama 2.hamileliğim 16.haftadan beri düzensiz olarak hissediyorum ama şimdi günde çok kez hissediyorum canım yakındır ama hissetmen