Yenibiranneee Kızlar 36+2 deyim sanki adet olacak gibi bi ağrım var iki gündür. Yaşayan var mı bunu korkuyorum da
Maaaile Yenibiranneee Dün sabah kalktığımda bende de vardi,sonra kahverengi lekem geldi. Acile geldim doktor yatis verdi,ciger gelistirici yaptilar. 35+5im ben de.
nlycltk Yenibiranneee 34 haftalığım benimde ara ara oluyor bu aralar ilk gebeliğim korktum sancı mı ne diye sağlık ocağına ebeye gittim hatta enfeksiyon falan mı var ondan mı oluyor dedim çıkmadı bebek kanala doğum pozisyonuna giriyor dedi benimde çarşamba kontrol var sorcam doktora
Limonveannesii Yenibiranneee 36+5 im bende fe oluyor doktor çok normal bebek kendini doğuma hazırlıyor vücutta buna tepki olarak böyle ortaya çıkıyor dedi
Sakinem212 Yenibiranneee bende 2 3 haftadr oluyor doktor rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi nts girdim sanco çıkmadı bile karnım belim ağrıyordu normalmiş su leke falan gelmeze endişe etmene gerek yok bebeğin hareketlerini dinleyin dedi.
prensesannesiiiiii Maaaile kaç doz yaptılar acaba bana dün 2 doz yaptılar daha 2 doz olmam lazım ama çok acıyor
Yenibiranneee Anneoluyorummmm hayır aslında yormuyorum da kendimi ama iki gündür böyle bi sancı bi de rahme iğne batar gibi oluyor Çarşamba günü gidecem bende doktora
Yenibiranneee Sakinem212 bebeğimin hareketleri normal şimdilik sıkıntımız yok da akıntı normalinde üstünde bazen altıma mı kaçırdım diye kontrol ediyorum
_edaa 30 haftalığım ilk defa dünden beri bende yaşıyorum bu durumu. Gece hiç uyuyamadim ara ara uyandırdı ağrılar. Belimde ağrıyo inşallah normaldir 🤲🏼
Yenibiranneee _edaa ah o uykusuzluk 🤦🏻♀️ Benim 33 TEn sonra gece uykularım heba oldu uyuyamıyorum uyusam hemen. Uyanıyorum
Maaaile prensesannesiiiiii Iki kere igne yapildi bana. Iki hafta sonra dogum yapicam kismetse. Siz kac haftaliksiniz?
prensesannesiiiiii Maaaile babada 2 doz yapıldı daha 2 doz var ama çok korkuyorum çok acıyor ben 37+2yim haftaya bugün kızım kucağımda olacak hayırlısıyla inşallah sizde sezeryan mi olacaksınız.
Maaaile prensesannesiiiiii Evet biraz fazla yakiyor maalesef. Ben de sezaryen olucam ama benim 2.gebeligim. sizin bebis kac kilo?
prensesannesiiiiii Maaaile benimde ilk bebek canım valla 36da 3300 dedi dün ağrım vardı gittim 3200 dedi her zaman 200 yanılma payımız var dedi doktor sizin kaç kilo canım.. İnşallah benimki haftaya kadar 3400 falan olur bari
Maaaile prensesannesiiiiii Benim de 3200 falan çıktı. 3u geçtiyse sıkıntı etmeyin,kilosu gayet iyi masallah.
prensesannesiiiiii Maaaile inşallah öyle de doğar çünkü o yanılma payı falan dedi biraz taktım 3300 3400 doğsa yeterli
Ruzgarperisi Yenibiranneee 36+1 .bende de adet sancısı oluyor.sonra geçiyor. Normaldir diye düşünüyorum. Vücut doğuma hazırlandığı için