havvagull 5 haftalik hamileyken kanamam oldu, pazar gunu oldugu icin devlet hastanesi aciline gitmek zorunda kaldim. Doktordan once ebe elle muayene etmek istedi, doktorumu aradim o da izin vermemi soyledi, ebe elle alttan muayene ederken kanamam oldu gene ve bana kesenin bozuldugunu soyledi, daha sonra doktor geldi ve karindan ultrason ile bakti, bebek var, dusuk riskin var dedi ve ilaclar kullandim. Allaha sukur bebegime bisi olmadi, simdi 2 yasinda 🍀 bana da sakincali demislerdi, ama rabbime sukur bisi olmadi.