miroski_22 5+5 te gitmiştim ben de bayram tatili 2 hafta olduğu için nöbetçi doktor bakmıştı. Yolk ve keseyi görüyorum ama bebeği göremedim dedi. 2 saat ağladım. Sonra kendi doktoruma ultrasonun fotoğrafını gönderdim. Hayırlı olsun haftaya kalp atışını dinleriz deyince rahatladım ve öyle de oldu. Direkt muayene eden doktor görmezken sadece fotoğrafa bakan doktor görüyor ilginç yani.