Nezii geçmiş olsun hatırlatsınız beni geçen hafta çarşamba oldum bende.ağrım yok dennecek kadar azdı.benm ağrı eşiğimde yüksek ondan olabilir.kaç serum yedim hiç bilmiyorum o kadar coktu ki ama ben hastanede 5 gün yattm öncesinde kanamam oldugı için.ama serklajdan sonra kanamam olmadı leke geldi cok az.antibiyotik sadece enfeksiyon kapmamak için vuruyorlarmıi her ameliyat olana. Pruloton iğne progestan vitaminlere benmde ilaçlarım.Allah yardımcımız olsun yolumuz uzun🥰🌸